Kongress oktober 2017

Date(s) - 2017-10-13 - 2017-10-15

Scandic Hotell i Arvika

Kategorier

För helgen gäller, inspirationsmöten för kommunikologer, erfarenhetsutbyte, påfyllning av energi, trivsel och samvaro bland kollegor.
Generellt upplägg är att vi träffas/samlas med enkel matbit på fredag kväll och har en inspirationsföreläsning, programmet fortsätter lördag med festbankettmiddag på kvällen och program söndag fram till lunch.

Vik datumen i din kalender och anmäl dig gärna så snart som möjligt!

NYHET 1: Studerande välkomna!
Du som studerarat kommunikologi till minst integreringsnivå motsvarande mellannivå (intermediate level) är välkommen till kongressen.

NYHET 2: ”BRUSH UP” innan kongressen!
Innan ordinarie kongressprogram startar så erbjuder vi deltagare, att utan extra kostnad, delta under några timmar i en presentation/workshop med tema:
Materialet översatt till organisationsnivå

Kongressprogrammet innehåller inspirationsföreläsningar av kompetenta kollegor med möjligheter till kollegiala diskussioner, erfarenhetsutbyte och inspiration. Dessutom möjlighet till samvaro med fest på lördag kväll!

Last ned program (pdf)

Har du innspill eller forslag til programmet? Ta kontakt med styret: styrelsen@kommunikologforeningen.org.

Se filmer med korte intervjuer fra vinterkongressen

Pris deltagaravgift för lokaler, lunch, fm och em fika, middag fredag kväll samt festbankettmiddag samtliga dagar 1950 kr.
Boende kostnad tillkommer finns tre alternativ via Hotell Scandic

• Dubbelrum 1100 kr
  • Enkelrum 1800 kr
  • Vandrarhem 800 kr *

Pris är per person, inklusive två (2) övernattningar och frukost. NB: Husk å oppgi «kommunikologerna» ved bestilling av rom på hotellet eller vandrarhemmet, e-post: arvika@scandichotels.com

*Vandrarhem i Scandic Arvikas regi som står klart januari 2017. «City Sleep Arvika». Byggnaden finns på Scandic parkeringsplats och med alla förnödenheter! Här finns dock inga enkelrum utan här är det mestadels 4-bäddsrum och 6-bäddsrum. Hiss till varje våningsplan, wifi och samma tv-utbud som på Scandic. Frukost på Scandic och sängkläder ingår.

Hälsningar styrelsen för kommunikologföreningen

Bookings

Bokningen är stängd för detta evenemang.