Vi bruker Google Analytics for å analysere besøksdata, som f. eks. antall brukere som besøker ulike sider og varigheten til disse besøkene. Informasjonen fra Google Analytics blir lagret på Googles servere I USA, og er underlagt Googles retningslinjer for personvern.

Google Analytics

Google Analytics cookien er en førsteparts cookie. Den er innstilt til å slettes automatisk etter 24 måneder hvis du ikke returnerer til nettstedet. Du kan reservere deg mot bruk av cookies fra Google Analytics her. Google Analytics cookies blir opprettet så snart du besøker et nettsted der en gyldig sporingskode er implementert. Kommunikologforeningen benytter analyseverktøyet Google Analytics for å studere trafikk, bruksmønstre og trender på nettsiden. Dataene som samles inn brukes for å optimalisere brukeropplevelsen og tilpasse innholdet på nettsiden. I henhold til Googles retningslinjer for bruk av Google Analytics samles det ikke inn personlig informasjon om brukerne. Dataene som samles inn lagres på Googles servere. Du kan lese mer om hvordan Google samler inn og beskytter data her.

Pålogging via Facebook

Bruk av personopplysninger

Når du registrerer deg eller gjør en bestilling på våre nettsider lagrer vi opplysningene som du har fylt ut. Opplysninger oppgitt ved brukerregistrering vises for andre registrerte brukere under medlemssøk. Opplysninger oppgitt ved bestilling brukes til å behandle bestillingen din, deriblant fakturering, utsendelse av kursinformasjon osv. Vi kan også bruke opplysningene til å sende deg informasjon vi anser som nyttig for deg om våre varer og tjenester, med mindre du har reservert deg mot dette. Vi deler ikke disse opplysningene med noen tredjepart. Du kan når som helst reservere deg mot å motta informasjon fra oss.

Når du bruker kommunikologforeningen.org, eller sender inn data til oss aksepterer du at opplysningene dine blir brukt i samsvar med disse retningslinjene.